אהבה בגיל השלישי

אהבה בגיל השלישי

חלק גדול ממי שהגיע לגיל השלישי וחי לבד, בין אם הוא רווק, גרוש או אלמן, לא מאמין שהוא ימצא אהבה בגיל השלישי. מרביתם (ובעיקר הרווקים שבהם) חושבים שהם איחרו את הרכבת וכנראה שיעבירו את שנות הזהב שלהם ללא זוגיות.

מחשבה עצובה מאוד… אך גם לא כל כך תואמת את המציאות. מדוע? כמי שחיה ונושמת את עולם השידוכים, אני יכולה להעיד שיש המון מערכות יחסים רומנטיות שנרקמות בגיל הזהב.  יש אהבה וכמובן גם הכרויות בגיל השלישי.

תחשבו על זה, תקופת הפנסיה היא התקופה בה אנחנו הכי זקוקים לבני זוג ממגוון סיבות. קודם כל, יש לנו הרבה זמן פנוי, לא ממהרים לעבודה או לטפל בילדים הקטנים. זהו זמן שהוא נטו עבורנו, ואיך הכי כיף להעביר אותו? עם בן/בת זוג כמובן. מעבר לכך, הילדים והנכדים בדרך כלל עסוקים מאוד במרוץ החיים שלהם ולא מגיעים לבקר בתדירות גבוהה, כך שתחושת הבדידות מתעצמת. אין שום סיבה להיות בודדים, צריך ואפשר למצוא זוגיות. 

לכן האמינו בכך שמגיעה לכם אהבה. העובדה שאתם סבא או סבתא לא אומרת שאתם צריכים להיות לבד. יש אהבה בגיל השלישי.

רבים מהאנשים בגיל השלישי שאני מכירה, בכלל לא חושבים על הכרויות לגיל השלישי. הם תקועים במחשבות כמו "בגילי למצוא זוגיות זה מצחיק…", אך בעיניי זה כלל לא מצחיק אלא ראוי להערכה ולהערצה. 

חקוק לי בזיכרון מקרה שהיה לי עם גבר בן 75 שנרשם למשרד ההיכרויות שלי. הנכדה שלו שמעה על כך והתרעמה- "איך בדיוק תכירי לסבא שלי בת זוג? את עושה צחוק?". אבל כידוע צוחק מי שצוחק אחרון…

הכרתי לו אישה מדהימה והם מאושרים עד הגג. 

 

זכרו- זה לא הגיל אלא התרגיל!